Viikonloppuna vietettiin pienen päivänsankarin syntymäpäiviä. Kakkuun toivottiin koristeiksi pöllö, pupu ja orava. Ja pääsipä päivänsankari itsekin istumaan kannonpäälle. Kakun sisältää löytyy mangoa, appelsiinia ja suklaata.
Onnea päivänsankarille :)
tiistai 13. toukokuuta 2014
sunnuntai 11. toukokuuta 2014
keskiviikko 7. toukokuuta 2014
30-vuotis kakku
30-vuotis juhliin - valkoista, pinkkiä ja mustaa. Vaalean kakkupohjan täytteenä kermaliköörimousse.
Onnea!
Onnea!
20-luku teemana syntymäpäiväjuhlilla
Syntymäpäiväjuhliin toivottiin mansikkaista kermakakkua ja koristeita viittaamaan 20-lukuun... siinäpä sitten mietin ja tälläinen siitä tuli...
Mukaan meni myös baileysmoussekakku kukkakoristuksin,
sekä tämä porovoikkari.
Onnea :)
Mukaan meni myös baileysmoussekakku kukkakoristuksin,
sekä tämä porovoikkari.
Onnea :)
Emilia Adelina
Pienen Emilian ristiäisiä vietettiin pääsiäisen aikaa. Siksipä kakkuunkin toivottiin pääsiäisen väriä.
Täytteenä kakussa oli appelsiinimango- ja valkosuklaamousset.
Ja vauvafiguuria vielä lähempää...
Onnea koko perheelle <3
Täytteenä kakussa oli appelsiinimango- ja valkosuklaamousset.
Ja vauvafiguuria vielä lähempää...
Onnea koko perheelle <3
Aada 1v
Aadan kakussa seikkaili sammakko lumpeenlehdellä kera leppäkerttujen - täytteenä vadelma- ja maitosuklaamousset.
Onnea Aada :)
Onnea Aada :)
Sadun syntymäpäiväkakku
Pienelle prinsessatytölle toivottiin vaaleanpunaista kermaunelmaa, prinsessatyttöä kera pingviininsä ja kukkien - niistä pienet tytöt on tehty! Täytteenä kakussa oli vadelma- ja pätkismousset.
Onnea pienelle prinsessalle :)
Onnea pienelle prinsessalle :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)







