Näytetään tekstit, joissa on tunniste
Piparkakkutyöt
.
Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
Piparkakkutyöt
.
Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 23. helmikuuta 2014
Piparkakkutöitä viime joulun aikaan
Joulukuussa olin mukana Joulumyyjäisissä Pöykkölän Metsäruusuntiellä. Tapahtuma oli niin kiva, että tänä vuonna uudelleen :) Joulumyyjäisiin tein myös piparkakkutaloja...
Joulunalla herkuteltiin myös joulupipareilla glögin kera.
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)